maandag 1 maart 2010

foto`s nieuw zeeland - zuid eiland 1





























6 opmerkingen:

  1. Foto's, woehoe :-)
    En Podboos!
    Stay Zen en poëtisch,
    Saar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OPA! Jullie zien er zo happy uit! Doet mij denken aan vervlogen tijden...Geniet er met volle teugen van! En stuur ons een bekke van dat goed weer op, want we hebben het hier allemaal meer dan nodig.

    Trouwe blogvolger :)
    Gordanovic

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woooow! Fantastische fotoreeks! Jullie stralen op die foto's.. En al die felle kleuren, nog al iets anders dan in het grijze België ;)

    Nieuw-Zeeland.. wie wil daar nu nie zijn?

    Have fun!
    Gert

    PS. Bart, blijft die baard groeien het komende jaar? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. potverdorie da's schoon!/duzze ik ga volgen zalle/ik ben een fan van reisblogs/nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De baard keeps growing zoals hij in België deed, en ook hier wordt hij om de veertien dagen (ongeveer ;) gekortwiekt. Ik gun u het plezierke nie om mij als Jezus te zien terugkomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nota van hanne: ik zorg er hoogstpersoonlijk voor dat bart er uit pure luiheid niet bijloopt zoals een bosaap ;)

    BeantwoordenVerwijderen